Wednesday 13 March 2013

Mijlpaal & Off the album: Это наш Царь



Wat een geweldig nummer is dit toch. "Bij toeval" luisterde ik dit nummer vandaag. Vandaag. ben ik hier alweer 6 maanden! In Oekraïne had ik steeds het referentiekader van: "al op de helft" of "nog 4 maanden". Dit keer gaat het allemaal toch net weer even wat anders. Gelukkig maar. Het is goed om hier te zijn en ik zit vol verhalen die er de komende tijd ongetwijfeld uit gaan komen! Ik hoop dat ik jullie keer op keer mee kan nemen op reis naar Engeland, en dan Bradford in het bijzonder natuurlijk. Ik beloof niets, maar hoop jullie zo goed mogelijk op de hoogte te houden. Per slot van rekening hoort bij een buitenlandstudie een blog, aldus zeer goede vriendin E. ; ) Daarnaast is het leven, een Leven met God te leuk (niet altijd, maar wel altijd goed) om niet met geliefden te willen delen! En zelfs al kan ik alleen maar een tipje van de spreekwoordelijke sluier lichten (haha, de diepzinnigheid daarvan leg ik later misschien nog eens uit), het is tenminste een glimpje van mijn leven. Want hoewel ik van jullie houd, is het nou eenmalig niet mogelijk om iedereen tot in detail op de hoogte te houden. Helaas. Dus. Bij dezen!

Het volgende kan niet vaak genoeg gezegd worden. God = goed. "Hope and joy and peace and Life" zoals een liedje (He is faithful, Brian and Katie Torwalt) het samenvat.

"He has proven His great love for us,
we will praise Him with our lives."

Tot snel...

No comments: